מגשי אירוח לברית מפוארים ומפנקים - חווית טעמים בלתי נשכחת עם הולי בייגל begale begale
סניף קטמון, ירושלים
לפרטים והזמנות: 072-3921450

מגשי אירוח לברית

ברית מילה הוא אחד האירועים החשובים ביהדות, ומתקיים תחת אילוצי מועד שייעודם הוא קיום המנהג והמצווה ביומו השמיני של הרך הילוד, ובשעה המוקדמת לשעת השקיעה. אירועי ברית מילה מתקיימים במקרים רבים בבית כנסת, אולמות תפילה, ואף בבית המשפחה, בהתאמה לכמות החוגגים המוזמנים. על מנת להבטיח שההורים הטריים והעסוקים יוכלו להתפנות לטיפול ברך הילוד ובמשפחה, ניתן להזמין מגשי אירוח לברית, שיספקו ארוחה עשירה וטעימה, בנוחות מלאה וללא טרחה.

כיצד בוחרים מגשי אירוח לברית:

בבחירת מגשי אירוח לברית מילה, חשוב לתת את הדעת על מספר נושאים:

כשרות- אירוע ברית מילה הוא אירוע בעל נופך דתי, אותו נוהגים לקיים עיקר הציבור בישראל, לרבות החילוניים. האירוע מתקיים בנוכחותו של מוהל, ומחייב הקפדה על כשרות מלאה, בין אם הוא מתקיים בבית ובין אם בבית כנסת או במקום אחר. בהזמנת מגשי אירוח לברית מומלץ לבחור בחברת קייטרינג בירושלים והסעדה המחזיקה בתעודת כשרות, תחת רמת כשרות גבוהה שתספק הן את הרב המוהל והן את המשתתפים, שעשויים להגיע ממגזרים מחמירים יותר או פחות.

סגנון הגשה- אירוע הברית בשונה מחתונה אינו מתמשך לאורך הערב, וההסעדה אינה נחלקת למנות רבות. יחד עם זאת, אירוח של ברית ותכנון הארוחה, יכלול מגוון אפשרויות למאכלים ולמטעמים, התאמה לכל סוגי האורחים. ארוחה בברית ניתן להגיש באמצעות הצבת מזנון פתוח, הכולל מגשי אירוח לברית ממבחר סוגים, או באמצעות פיזור של מגשי אירוח על גבי מספר שולחנות במרחב פתוח, להגשה עצמית. במקרה של אירוע ברית בהיקף משתתפים גדול, הכולל ישיבה בשולחנות, ניתן להציב את מגשי האירוח במרכז השולחן.

עוד שירותים שאנו מספקים

הולי בייגל בית שמש >> 

סוגי לחמים >> 

כמות מגשים

כמות מגשים- בבחירת מגשי אירוח לברית חשוב להתאים את כמות המגשים וגודלם לכמות האורחים. מגשי אירוח קטנים יכללו לדוגמא 10-20 יחידות של מיני ג’בטות, כיסוני שקשוקה, כיסוני מוצרלה, קרואסונים ממולאים, מיני פיתות סביח וכדומה. מגשי אירוח גדולים עשויים לכלות כ-60 עד 100 יחידות: קונוסים סושי, בייגל אמריקאי במילויים שונים וכעוד. מנות אחרות דוגמת: לזניה, רביולי ופסטות, תפוחי אדמה בתנור ופשטידות- יגיעו בגדלים שונים בהתאם לסוג המגש, פרוסים ליחידות. חשוב לזכור שלא כל אורח יבחר להתכבד בכל סוג של מגש ומטעמים, ולשלב בין מגוון אפשרויות לכמות יחידות באופן מאוזן. חשוב להתייעץ עם נותני השירות ומומחי הקייטרינג המנוסים בבניית תפריט מותאם על פי כמות אורחים.

בחירת המנות

בחירת המנות- המטבח החלבי מציע אפשרויות רבות, החל ממאפים טריים במילוי גבינות, סלטים ומטבלים, וכלה בדגים טריים, מעושנים ומטוגנים, סושי, תבשילים חמים, מוקפצים אסייתיים וים תיכוניים, שקשוקה ואחרים. חשוב להתאים את הקונספט לשעת הארוחה: ארוחת בוקר, בראנץ’, ארוחת צהריים או ארוחת ערב, ולשלב בין מנות סלטים וירקות, מנות עיקריות הכוללות חלבון על בסיס דגים או גבינות, מטבלים ומנות נלוות וכמובן קינוח. בבחירת המנות חשוב להביא בחשבון מגבלות והעדפות של אורחים, ולדאוג לשלב מגשי אירוח לברית לצמחוניים, ללא גלוטן, ללא חלב/מבוססי ירק.

שולחן קינוחים- אחד היתרונות הגדולים שמציע המטבח החלבי, בעיקר באירועים בהם הכשרות מוקפדת, הוא האפשרות לקינוחים חלביים. מומלץ שלא לוותר על מגשי קינוחים עשירים הכוללים עוגות גבינה ומאפינס, פחזניות ומטעמים נוספים, ללא החותמת פרווה וללא טעמי לוואי, לחתימת האירוע בטעם מושלם. להתייעצות עם הולי בייגל ירושלים חייגו עכשיו072-3921450 

אהבתם? שתפו עם חברים
מתחייבים למוצרים טריים ואיכותיים
begale begale

מגשי אירוח

אצלך תוך שעה

להזמנות לחצו כאן
0
    0
    העגלה שלכם
    העגלה שלכם ריקה
      חשב משלוח
      התחל שיחה בווצאפ
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה
      שלום איך נוכל לעזור?